torstai 12. maaliskuuta 2015

Pirteyttä

Yksi ainut pimeämpi päivä välissä ja sitten tulee aurinko taas meitä moikkaamaan, niin johan on kaikki taas ihan sekaisin. Ainakin minä! :D

Painonpudotus vähähiilihydraattisella ruokavaliolla on lähtenyt hienosti käyntiin. Mieli on himoinnut kyllä kaikkea makeaa, mutta hienosti olen ollut välittämättä siitä, vaikka kyllä pitää myöntää, että pari leipää olen tällä välin ahmaissut. Hyi minua!
 


Pirteä salaattia antaa lisävoimaa :)

Salaatteja on tullut pisteltyä napaan. Olen hirmu laiska pilkkomaan salaattia, vaikka eihän se vaikeaa ole! Joten olenkin nyt ostanut valmiiksi pilkotun salaattipussin, johon ei tarvitse heittää kun haluamansa lisukkeet sekaan. Kuvassa mukaan on heitetty kurkkua, ananasta, paprikaa ja kanaa.
Nam nam! :)

Toivottavasti sää suosii jatkossakin, niin päästään olemaan ulkona. 
Tänään lapseni innostui treenaamaan mammaa: hän itse ajoi pyörällä ja minä juoksin rinnalla! Jee! Se oli kyllä mukavaa :)

Pirteyttä jokaisen tuleviin päiviin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti